dimarts, de febrer 06, 2007

Micah P. Hinson: vingut de l'infern



Tinc el mal costum de tenir èpoques en les quals tinc una necessitat de devorar música exagerada. No em passa amb res més. Només amb la música. Bé, amb alguna altra cosa també però resulta molt més car, com és el fet de viatjar. Doncs ara estic en un d'aquests moments.

Em vaig trobar una amiga i em va dir que mirés de conèixer Micah P. Hinson, que m'encantaria. L'altre dia ho vaig fer.

Micah P. Hinson va néixer a Memphis (Tennessee)el dia que van atemptar contra l'aleshores president dels Estats Units Ronald Reagan. Nascut i crescut en una família ultra catòlica ràpidament va entrar en el món de les drogues i la delinqüència. Va entrar a la presó molt jove i quan va sortir va adonar-se que ho havia perdut tot. Va anar a viure a un motel i es va posar a treballar de teleoperador, mentre composava. Ara fa concerts pels Estats Units i Europa i el reconeixereu per la seva cara de nen, amb arracades prominents, una guitarra acústica i una veu profunda i trencada.

Us poso uns quants enllaços perquè el conegueu millor. I no us perdeu el clip de la seva cançó Beneeth the rose. Senzillament fantàstic.

http://www.micahphinson.com
http://www.myspace.com/micahphinson

2 comentaris:

Lady Bamberini ha dit...

ep! que ets viu encara? :p

Anònim ha dit...

Micah P. Hinson, quin crac! Sensible, estripat, nostàlgic i amb carisme. L'heu vist en directe? És per quedar-se amb la boca oberta!

ptns,

Eulàlia